W E B L O U X
خدمات سئو

اگر به دنبال رشد جدی کسب و کار خود هستید، سئو یا بهینه سازی موتور جستجو استراتژی مناسب شماست. اما سئو چیست و چطور میتواند به رشد کسب و کار شما کمک کند؟ ساده است! کاربرانی را هدف قرار می دهد که بدنبال محصول و یا اطلاعات درون وب سایت شما هستند و آنها را به آنجا می برد.

خدمات سئو خدمات بهینه سازی موتورهای جستجو هستند که برای افزایش دیده شدن و در نهایت افزایش ترافیک ارگانیک برای وب سایت ها طراحی شده اند. این خدمات اغلب توسط شرکت ها یا کارشناسانی که در تمام جنبه های سئو متخصص هستند ارائه می شوند.

متخصصین ما در مجموعه وبلوکس سئوی درون صفحه و خارج از صفحه را هدف قرار می دهند که شامل مواردی مانند تحقیق کلمات کلیدی و تولید محتوای با کیفیت می باشد تا به با ارزش ترین مخاطبان شما کمک کند که شما را بصورت آنلاین و از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل پیدا کنند. همچنین کارشناسان سئوی ما نتایج استراتژی سئو کسب و کار شما را تجزیه و تحلیل خواهند کرد تا مطمئن شوند که بازاریابی آنلاین شما بهترین عملکرد را دارد.

خدمات سئو فرآیندی است که همیشه باید آنرا برای وب سایت مد نظر قرار داد و این موضوع مادامی که وب سایتها وجود دارند ادامه خواهد داشت. چرا که رقابت میان شرکت ها در فضای مجازی بسیار بالاست و همینطور الگوریتم های موتورهای جستجو دائما در حال تغییر و پیچیده تر شدن هستند. شما علاوه بر رسیدن به جایگاه بالا در صفحه نتایج نیاز به حفظ این جایگاه نیز دارید.

مهارت های مورد نیاز سئو

چرا خدمات سئو مورد نیاز است؟

ممکن است وسوسه شوید که بجای استفاده از خدمات سئو توسط افراد متخصص، خودتان بهینه سازی موتور جستجو را انجام دهید. اگر دارای کسب و کاری هستید که رقابت در آن بالاست، رسیدن به موفقیت بدون دانش تخصصی و به تنهایی برایتان بسیار دشوار خواهد بود.

به عنوان مثال، یک شرکت حقوقی را در نظر بگیرید که میخواهد برای کلمات کلیدی مانند “وکلا نزدیک من” یا “وکیل قراردادی” رتبه بالایی کسب کند. در این باره، ممکن است بسیاری از شرکت‌های حقوقی نیز برای دیده شدن با هم رقابت کنند و پیشی گرفتن از رقبا بدون دانش و تجربه تخصصی بسیار دشوار است.

نکته دیگر، در نظر گرفتن زمان و داشتن مهارت های مورد نیاز برای اجرای مداوم و موفقیت آمیز سئو است. یک استراتژی سئو موفق نیاز به دارا بودن ترکیبی از مهارت های متنوع دارد که عبارتند از:

  • طراحی و پیاده سازی صفحات وب
  • تولید محتوا
  • طراحی خلاقانه
  • استراتژی وب
  • فیلمبرداری
  • UX / UI
  • روابط عمومی

انواع خدمات سئو کدامند؟

خدمات سئو انواع مختلفی دارند که باید متناسب با نیازهای کسب و کار شما بکار گرفته شوند. در اینجا می خواهیم خلاصه ای از یک برنامه جامع سئو را بررسی کنیم:

 

انواع خدمات سئو

   انتخاب هدف

گاهی اوقات سخت ترین مرحله این است که بدانید برنامه سئو را از کجا شروع کنید. در نهایت، همه چیز به اهداف شما بستگی دارد. هدف شما ممکن است افزایش آگاهی از نام تجاری خود (برندینگ) و جلب توجه در صفحات محصول شما باشد. یا اگر یک ناشر هستید، هدف شما ممکن است افزایش رتبه و ترافیک در جستجوهای محلی باشد. متخصصان سئو، با دانستن این موضوع می توانند برنامه خود را در مسیر درست هدایت کنند.

   بررسی سایت از نظر ساختار

 

 در این بخش تمام جوانب فنی در وب سایت شما مورد بررسی قرار می گیرد که ممکن است بر نحوه قضاوت یک موتور جستجو برای صفحه شما تأثیر بگذارد. این موارد عبارتند از:

 قابلیت خزیدن: آیا خزنده (ربات) موتور جستجو می تواند محتوای وب سایت شما را پیدا کرده و به آن دسترسی داشته باشد؟

 Indexability  :آیا صفحات شما قابل رویت برای موتورهای جستجو هستند؟

 تجربه کاربری:آیا سرعت بارگیری صفحات در تمامی دستگاهها بهینه است؟ آیا عوامل راحتی کاربران به خوبی در سایت شما فراهم گردیده است؟

استراتژی کلمات کلیدی

 در اولین قدم باید بدانید که در کسب و کار شما، کاربران چه مواردی را بیشتر از همه جستجو می کنند. خدمات استراتژی کلمات کلیدی به درک عمیقی از تجربه و رفتار کاربر شما نیاز دارد. در نهایت این استراتژی کلمه کلیدی هدفمند و موفق است که پایه و اساس موفقیت سئو را فراهم می کند.

تحلیل محتوا و استراتژی

داشتن محتوایی با کیفیت بالا، باعث می شود تا وب سایت شما به عنوان یک مرجع معرفی گردد و این تاثیر مستقیمی برای هدایت ترافیک ارگانیک و افزایش رتبه وب سایت دارد. استراتژی محتوا معمولا مبتنی بر استراتژی کلمه کلیدی است که شامل تجزیه و تحلیل محتوای تولید شده می باشد. این تحلیل و استراتژی به شما نقشه راه رسیدن به محتوای باکیفیت برای کلمات کلیدی هدف را مشخص می کند.

سئو محلی

خدمات سئو محلی (Local SEO)

خدمات سئو محلی یعنی دیده شدن در نتایج جستجو بر اساس موقعیت مکانی (نزدیک ترین مکان برای جستجو). مثلا در نظر بگیرید در بیرون از منزلتان هستید و میخواهید به یک رستوران بروید اما آشنایی با رستوران های آن اطراف ندارید. اگر عبارت رستوران خوب را در گوگل سرچ کنید، نتایج جستجو بر اساس موقعیتی که شما قرار دارید نشان داده خواهد شد.

در سال های اخیر کاربران بدنبال خدماتی هستند که در نزدیک آنها باشد. بدین جهت برای کسب رتبه در نقشه گوگل و بهبود سئو محلی می بایست اقدامات لازم در این زمینه را انجام شود.

خدمات سئو داخلی (On-Page SEO)

خدمات سئو داخلی به تمام اصول، ابزار ها و تکنیک ها در داخل وب سایت گفته می شود. کلمات کلیدی مورد استفاده، لینک سازی داخلی، آدرس URL، افزایش سرعت سایت و … برخی از خدمات سئو داخلی هستند.

خدمات سئو خارجی (Off-Page SEO)

خدمات سئو خارجی  یا Off-Page SEO عبارتند از تمام فعالیت هایی که در خارج از سایت (جایی که اختیار و کنترل کامل بر روی آن نداریم) برای بالا بردن رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو انجام می شود. خدمات سئو خارجی رفتار دیگران نسبت به وب سایت شما را به موتور های جستجو نشان می دهند.

 برای عوامل بهینه سازی سایت و رتبه بندی در خارج از سایت اقداماتی شامل اعتبار سایت یا برندینگ، قابل اعتماد بودن، لینک ها، استراتژی شبکه های اجتماعی، بازاریابی و … انجام می گیرد. این کار توسط سایر مکان‌های معتبر در اینترنت (صفحات، سایت‌ها، افراد و غیره) انجام می‌شود که به وب‌سایت شما پیوند (لینک) می‌دهند یا آن را تبلیغ می‌کنند و به طور مؤثر کیفیت محتوای شما را تضمین می‌کنند.

گزارش نویسی

 بدون در نظر گرفتن گزارشی برای عملکرد سئو سایت، هرگز تأثیر تلاش های سخت خود را نخواهید فهمید. کارشناسان سئو به طور مداوم بر رتبه‌بندی کلمات کلیدی، ترافیک سایت ارگانیک، روند جستجو، بک لینک‌ها و … نظارت دارند و میزان رشد در هر کدام از این زمینه ها را طی گزارشات خود ارائه می دهند. اینگونه صاحبان وب سایت ها نیز در جریان روند پیشرفت سئو سایت خود قرار می گیرند.

تجزیه و تحلیل رقبا

گاهی اوقات دانستن اینکه وب سایت شما با افزایش رتبه و ترافیک روبرو است، کافی نمی باشد. بلکه لازم است تا بر نحوه عملکرد رقبایتان نیز نظارت داشته باشید تا مطمئن شوید که از آنها جلوتر خواهید ماند. تجزیه و تحلیل سئوی رقبا نحوه رتبه بندی رقبای شما در طول زمان را همراه با KPIهایی مانند بک لینک ها، اعتبار دامنه و ترافیک تخمینی ردیابی می کند. اگر رقابت همچنان بالا باشد، ممکن است نیاز به سئو و سرمایه‌گذاری بیشتر در محتوا داشته باشید.

مطالب مرتبط

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

اطلاعات تماس

تلفن : 65248360- 021

همراه: 09129743188

contact@webloux.com

شهریار، خیابان ولیعصر، میدان امام خمینی، خیابان محسنی، جنب بانک سامان، کوچه آبشار، پلاک 115، طبقه 3، واحد 1

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید